sommer på vei

Er det noe jeg virkelig ser frem til nå så er det sommerferien. Lange dager på stranden, sol, få farge på kroppen og gå rundt i bikini. Sommermusikk er noe jeg virkelig savner, frisk vannmelon og masse drikke. Det er så mye med sommeren som er så bra! Se den blå himmelen hver eneste dag, møte nye mennesker og bare kose seg. Dra på lange skogsturer, sykkelturer og kjøre bil i timesvis. Å sette seg på et fly til et annet sted er bare enda bedre, men det er også noe med den norske sommeren jeg liker. Jeg liker at det er varmt om kveldene, at solen bruker lang tid på å gå ned og at vi må tvinge oss ut i vannet selv om det er fryktelig kaldt. Jeg savner virkelig alt dette, den norske sommeren. Jeg gleder meg derfor utrolig mye, og sommeren 2014 skal bli best!


// bilde fra sommer 2013, savner denne tiden

Noen andre som ser frem til sommeren?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg