treningsøkt før eksamen

God kveld alle sammen. Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen etter en liten treningsøkt. Jeg bestemte meg plutselig for å trene litt i stad ettersom jeg ikke fikk trent så mye i går. Man trenger virkelig å duppe litt av nå i eksamenstida og ikke glemme hva som er viktig for oss selv. Jeg bestemte meg egentlig for å gå en tur, men tenkte heller å bli veldig sliten så jeg tok intervaller istedenfor og ble borte en times tid. Kjenner at kondisen ikke er helt på topp, så jeg har tenkt til å fortsette med dette hver dag fremover. Kanskje det blir noen resultater etterhvert, kanskje jeg endelig klarer å løpe 60 meteren på under elleve sekunder. Jeg suger virkelig i løping, hahah. Nå sitter jeg iallefall sliten under dyna med en yoghurt, skal se noen episoder av Awkward før jeg printer ut noe til i morgen. Da har jeg norskeksamen, og jeg må forresten finne meg noe mat til i morgen også. Tror jeg drar på butikken før skolen, men vi snakkes!


# hull i tightsen forresten

Ha en strålende kveld!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg