eksamensøving

Hei og god morgen alle sammen! Jeg er allerede kommet i gang med øving til eksamen. Det er ikke fryktelig mye å øve på i norsken, men å lage ark og slikt som jeg kan ta med på eksamensdagen er det jeg holder på med. Det er også greit å lese litt over nynorskfeil, men vi får jo lov til å bruke ordbok inne på pcen så det går jo greit! I dag skal jeg ingenting annet enn å forberede meg, jeg har også skrevet en liten pakkeliste til California som jeg kan dele med dere når tiden nærmer seg. Er ikke lenge igjen nå, gleder meg utrolig mye! Noe som heller ikke er så lenge til er at jeg skal flytte ut, men dette informerer jeg om når alt er i boks! Det er så spennende! Ha en fin dag alle sammen!

Hva skal dere i dag?

7 kommentarer
    1. Jeg holder også på med eksamensøving – økonomistyring på onsdag! Og jeg skal også til USA i sommer, men jeg skal til Orlando og Miami med kjæresten min. Burde vel egentlig skrevet pakkeliste jeg og, men glemmer jeg noe så er det jo ikke verdens undergang, da har jeg jo god grunn til å handle mer der nede.. Gleder meg til å lese din pakkeliste iallefall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg