Syttende mai

Hei og god kveld alle sammen! Dagen i går var fin den altså, til dere som reagerte veldig på innlegget jeg la ut i går. Det jeg mener er at 17. mai var mye morsommere når vi var små og det er alt jeg mente og ville fram til. Såklart, har man en blogg så har man en blogg. Folk reagerer forskjellig, men kom igjen, er dere ikke litt enige?

I går våknet jeg ganske tidlig så jeg skulle rekke å fikse meg før jeg skulle gå mitt siste år i barnetog. Det er helt utrolig at det er over nå, tiende klasse er snart ferdig allerede. Alle menneskene samlet seg på torget i sande for å høre på taler og slikt, og det måtte jo feires med is! Når dette var ferdig dro vi hjem også kom noen i familien til oss. Vi spiste litt, før jeg dro videre til Drammen for å møte Kristine. Vi endte opp på Tivoli før vi dro hjem til henne for å trene. Jeg overnattet hos henne og som vanlig ble det film og masse godt! Er alltid koselig å være med hun! I dag har jeg ikke gjort annet enn å gått en veldig lang tur til Fjellskar som er et sted oppe i fjellet ved der jeg bor. Resten av dagen har gått til å se på Awkward, har blitt helt forelsket i serien! Nå skal jeg fortsette litt her, dere kan se serien gratis på http://cucirca.eu.

 ¨

Hvordan var deres syttende mai?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg