Nå kommer presset

Jeg vet det er flere der ute som sitter hjemme og gruer seg nå. Enten det er å gå lettkledd på stranden, ta frem shortsen eller i mitt tilfelle, å gjennomføre en eksamen. Det er en stressende og ubehagelig tid som de fleste bare opplever en gang i året. Jeg bruker dagene mine på å gjøre alt annet enn det jeg egentlig skal, det er så lett for meg å bli usosial i slike tider som dette, derfor prøver jeg litt for hardt å finne på noe hele tiden. Det å sitte hjemme i dagesvis med sider på sider med skolearbeid er bare ikke noe for meg. Derfor prøver jeg mitt beste å gjøre ting på min egen måte, slik jeg vet er best. Det er mye press der ute nå, å få gode karakterer, trene mer og kanskje oppnå den flate magen du alltid har ønsket deg. Hva jeg vil frem til er at du skal ikke la alt dette gå inn på deg, det er virkelig ikke verdt det. Skal dette ødelegge hverdagen? Litt press fra en hver enkelt der ute?

Jeg vet selv hva som er best for meg og hva jeg trenger å gjøre. Det er det som er så fint, jeg bestemmer jo helt selv hva jeg vil oppnå. For å være helt ærlig vil jeg heller ha et jævelig bra tenåringsliv enn å bare tenke på karakterer og fremtiden. Det er jo ikke sikkert fremtiden eksisterer engang? Jeg ville dele dette med dere der ute fordi, jeg vet at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Fokuser på det dere vil og det dere trenger, ikke tenk på de andre rundt dere. Karakterer er helt klar viktig, men det er så utrolig mye mer som er viktigere! Vi må virkelig starte å tenke på hva vi vil, ikke hva de andre vil. Jeg håper dere tar dette jeg har skrevet litt seriøst, for det er utrolig viktig!

Jeg vil bare ønske dere alle en fin dag videre, nå skal jeg på trening, ikke stue bort hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg