God morgen

God morgen alle sammen! I dag har jeg allerede rukket å spise frokost og klipt gresset. Må jobbe litt frem til Cali nå, så siste innspurt gjenstår! Snart skal jeg ta bussen til Drammen for å være med Caroline, er så lenge siden vi har funnet på noe sammen så det blir superkoselig! Senere i kveld drar vi på kino, så dette blir er super dag. Eneste dumme er at jeg ikke får kjøpt noe særlig, men uansett blir det kjempebra! Nå skal jeg starte å fikse meg, så vi snakkes!

Hva skal dere i dag?

3 kommentarer
    1. Såå skjønn og herlig jente!
      Vinn masse sminkeprodukter på bloggen min nå, om du vil delta <3
      Ha en fiin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg