drømmer meg bort

Jeg trenger et sted å lette ut tankene mine nå. Bloggen er et perfekt sted for dette. Det er så mye å tenke på for tiden, og jeg vet at jeg ikke er alene om å ha det slik. Om syv dager får jeg vite hva jeg kommer opp i til eksamen, min første eksamen. Jeg gruer meg. Det er så mye å gjøre på skolen nå, fremføringer, lekser, prøver og siste innspurt til eksamen. Jeg er så sliten. Skoledagene går ut på ingenting. Jeg bare drømmer meg bort, tenker på andre ting, skriver dette.. Nå er jeg forresten midt inne i en time med matte. Jeg sukker, går på do, og sumler mens jeg gjør andre ting. Jeg orker ikke gi en innsats engang. Jeg orker ikke. Vi har nå brukt tjue minutter på et mattestykke, er det mulig? Jeg har brukt tiden min til å skrive alt dette mens vi har prøvd å løse et mattestykke, eller skal jeg si de. Jeg orker ikke engang spørre om noe, rekke opp hånden. Hva er vitsen? Det er så ork. Tenk om jeg kommer opp i matte..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg