på’n igjen

Heii god dag kjære lesere! I dag har jeg ingen planer, jeg ringte pappa i stad og kanskje jeg skal møte han et sted eller noe sånt. I går bestemte jeg meg for å gå en tur til mormor, jeg har ikke trent på over en uke nå så det var veldig godt å komme igang igjen. Jeg har vært syk så nå blir det mye å ta igjen for meg! Turen i går var på 7,5 kilometer og godt var det! Når jeg kom fram fikk jeg kake, og når jeg ble hentet dro vi rett på kroa der jeg slengte i meg en hamburgertallerken. Så jeg merker at det er påske for å si det sånn, haahah. Nå får jeg vel prøve å finne ut hva jeg skal gjøre i dag, så vi snakkes!

 

Hva skal du i dag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg