bytur

heei allesammen! I dag våknet jeg opp med godt humør, det er jo påskeferie! Jeg spurte Johanne om vi skulle finne på noe, så det ble en liten bytur på oss. Vi gikk inn på H&M og ble så utrolig overrasket over hvor mye fine klær de har fått nå. Så det første vi gjorde var å ta med oss masse klær inn på prøverommet. Jeg må spare penger til California, så jeg fikk bare kjøpt en kjole som dere ikke ser på bildene nedenfor. Jeg kan vise dere den en annen dag. Det var en kjempefin bytur og vi dro på kino senere på kvelden. Hatt det kjempefint i dag! God påske alle sammen!

Prøveromsbilder, hiho

Hva syntes du?

3 kommentarer
    1. Ja gud, det er utrolig fine klær i butikkene nå. Når jeg var i byen for noen dager siden kjøpte jeg mer enn jeg noen gang har gjort tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg