København

Heihei! God kveld alle sammen! Nå sitter jeg oppe på rommet mitt og er helt utslitt. Jeg var hjemme fra skolen i dag, dro til legen og har tydeligvis et eller annet. Så jeg må gå på enda en penicillinkur, vet ikke hvor mange slike jeg har gått på i livet mitt men det begynner å bli en del! Selv om jeg var hjemme fra skolen og slikt måtte jeg dra på det siste møtet på trafikalt grunnkurs og jeg skal si det var deilig å bli ferdig! Jeg er litt senere ute enn de fleste, men det går greit. Kan jo begynne å øvelseskjøre om en uke eller to, så det blir bra!

Torsdag i påskeferien tar vi båt til Danmark og blir der i noen dager. Jeg har søkt litt rundt på nettet etter butikker og slikt, gleder meg kjempemye! Problemet er det at vi bare har noen få timer på lørdagen til å handle, siden de andre dagene vi er der er helligdager. Butikkene er stengt hele tiden vi er der nede, så vi må virkelig dra nytte av de få timene på påskeaften for og si det sånn! Så, jeg lurte på om det er noen som er veldig kjent i København og vet om noen bra kjøpesentere etc.? Bare å komme med tips!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg