syk

Heiii 🙂 Møtet i går gikk kjempebra og jeg gleder meg bare enda mer til å reise nå. Jeg kjenner at jeg bare har lyst til å sette frem kofferten allerede, pakke alle tingene og ha flybilettene klare. Det kommer til å bli den beste sommeren noensinne! I mellomtiden får jeg vel bare vente at sommeren skal komme først, det har jo blitt veldig kaldt i det siste. I går overnattet Kristine hos meg til i dag og vi har vel ikke gjort noe annet enn å bare trent i hele dag. Jeg møtte henne i Drammen i går også tok vi bussen hjem til meg. Så dette har vært en veldig bra helg, men nå kjenner jeg at jeg bare begynner å bli værre igjen. Tror det at jeg var så mye ute i går er grunnen til at formen er så dårlig. Får nok høre om det er ledig legetime i morgen, jeg kan ikke være syk nå! Nå kommer mamma med kebab her, YES hahah. Vi snakkes!

Hva har du gjort i helgen? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg