fin lørdag

God morgen! Opp og hopp kjære lesere, det er lørdag! Dagen vi går og venter på hele uken, dagen hvor alt skal skje, alt skal gjøres og hvor alt bare skal nytes. Denne dagen hvor du ikke har noe å gjøre, du skal bare kose deg i hele dag, spise en stor og god frokost, dra til byen, kose deg med lunch og kjøpe inn godteri slik at du har noe å kose deg med til filmen du skal se i kveld. Det er slik lørdagene pleier å være for meg, men i dag har jeg andre planer! Blir å gå litt i byen før jeg skal møte ei fra Oslo som jeg skal reise på språkreise med. Etter dette skal vi på infomøte for de som skal reise til California sommeren 2014, gleder meg så utrolig mye til å møte alle sammen! Jeg kommer til å oppdatere når jeg kommer hjem igjen, som ikke er før i kveld. Dere får kose dere i dag alle sammen!

Ha en fin lørdag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg