NM cheerleading 2014

Heihei! Jeg har hatt en helt super helg! Som jeg har skrevet på bloggen før så reiste jeg på nm i cheerleading med laget mitt i helgen. På fredag dro jeg til Kristine for vi skulle sitte på med ei annen fra laget ned til NM. I år var arrangementet på Oslofjord Convention Center i stokke, en utrolig fin plass! Vi gikk til hyttene og la fra oss ting og slikt før vi skulle spise oppe ved hallen. Senere på kvelden la vi oss ganske tidlig siden vi skulle konkurrere dagen etter.

På lørdag var det tid for konkurranse. Hele laget vårt droppet innmasjen, og senere gikk vi opp for å heie på de andre lagene. Når klokken ble nærmere halv to var det tid for å varme opp før vi skulle på matta i tre tiden. Etter noen fall og slikt på gjennomkjøringen før vi gikk på matta var vi sikre på at dette kom til å gå bra! Noen lag og slikt ønsket oss lykke til, noe som alltid er like koselig. Når klokken passerte tre var det våres tur og vi kjørte hele rutina superbra. Jeg er fornøyd! Vi stilte i kategorien Junior All Girl Elite og endte opp med et fall og noe tull i et par stunt, men likevel var vi superfornøyde. Alle sammen kom grinene ut fra matta, insane kjøring!

Senere på kvelden var det tid for middag i konkurransehallen. Det var satt ut utrolig mange bord, scenen var stelt i stand og det var en del underholdning før resultatene skulle bli lest opp. Vi satt og ventet i spenning, men når navnet vårt ble ropt opp på åttende plass ble de fleste litt skuffet. Likevel endte kvelden med et smil, ettersom trenerne kom inn og fortalte oss at de hadde gjort en feil. Et av stuntene i rutinen var ulovlig å gjøre og det er dette som trakk oss ned fra sjette plassen. Kan love selvtilliten våres steg høyt når vi fikk vite at vi da lå 3,5 poeng bak femte plassen som gikk videre til søndag. Ingen konkurranse på oss neste dag, men cheerdance og seniorlaget fikk gull! Er så utrolig bra gjort, og de var kjempeflinke! Video har jeg ikke, men skal se om det blir lagt ut noe på youtube de neste dagene. Hvis ikke kan dere se på tv2sumo.

Jeg har hatt en superfin helg, hele arrangementet har vært utrolig bra! Håper NM blir arrangert her igjen en annen gang, for jeg vil helt ærlig si at det var mye mer stelt i stand her enn på lillestrøm i fjor.

TUSEN TAKK FOR EN HELT FANTASTISK HELG!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg