121 DAGER TIL CALIFORNIA

Åå er så deilig å tenke på at nå er sommerplanene i boks! Det blir fire uker på språkreise i Long Beach i California. Har lenge vurdert å studere i utlandet osv. men har funnet ut at det er best å vente og derfor blir det språkreise istedenfor. Syntes dette virker så utrolig spennende, og jeg er så heldig som kan få oppleve noe slikt! Jeg reiser med EF som er en utrolig flott organisasjon hvor det går ann å dra til flere ulike destinasjoner. Jeg vippet såklart mer inn på USA og bestemte meg for California ettersom det lenge har vært en drøm å reise dit. Det er noe med dette året, jeg vet at 2014 kommer til å bli et supert år. Det er så utrolig mye som skal skje og så mye positivt!

Tenk lange late dager på stranden, starbucks i varmen, shopping, disneyland, fornøyelsesparker, lysene i Vegas og ikke minst den flotte turen med de herligste menneskene! Kjenner at dagene nærmer seg nå, dette blir helt perfekt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg