Evig søndag

Nå har jeg pakket bagen og er klar til å reise til pappa. Jeg kom hjem igjen for en time siden etter at jeg og noen venninner overnattet. Vi dro til Tønsberg i går og så på The hunger games på kino og filmen var utrolig bra! Var kjempekoselig å finne på noe sammen! Så jeg har hatt en bra helg. Snart blir jeg hentet av farmor, så skal hun kjøre meg til pappa. Er så utrolig sliten og trøtt og oppå det hele må jeg øve på engelsktentamen som jeg skal ha i morgen. Jeg drøyer den litt, slik at jeg får slappet av en liten stund til.

Er det bare meg eller er søndager så utrolig lange? Jeg vil anbefale dere å lese en bok, Evig søndag. Den er utrolig bra! Jeg er ferdig med boka, men jeg vil at alle som har mulighet skal lese denne. Bare et lite tips fra meg.

Nå skal jeg pakke resten før jeg skal slappe av, litt til…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg