julegavetips

Når har jeg vært litt inne på Coverbrands og forelsket meg i utrolig mye fint. Coverbrands har masse salg på nettbutikken nå, så da tenkte jeg at jeg kunne lage et lite innlegg til dere med noen julegavetips! Jeg valgte å plukke ut noen produkter som de fleste har råd til. Mye er ganske rimelig men det er også noen produkter som koster litt mer enn annet. Men husk da dere, det viktigste er ikke hva man gir eller får, men tanken bak det! Kan jo avslutte med å si god jul, er tross alt snart desember.

Neglelakker her, blush her, neglelakker her, sminkeveske her, selvbruning her

bok her, sminkesett her, getting started kit her, duftlys her, hårbørste her


hudpleiesett her, styling mud her, barbersåpe her, parfymeflakong her, solbriller her

 

Syntes dere jeg burde fortsette med slike innlegg? Jeg syntes det er utrolig gøy å lage det, så om det blir etterspurt skal jeg se hva jeg kan gjøre.

INGEN AV PRODUKTENE ER SPONSET

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg