Medier og kommunikasjon

Heii! Nå har jeg slappet av litt etter en veldig fin dag. I dag var vi i niende klasse på videregående. For en stund siden valgte vi en linje vi ville se litt nærmere på, og siden de ikke har service og samferdsel i sande valgte jeg medier og kommunikasjon. Det var utrolig gøy, men jeg tror ikke dette var helt min greie. Vi var innom forskjellige stasjoner som radio, film og foto studio. Vi lagde vår egen forside til et magasin, pratet i mikrofoner og lagde en “radiosending”. Det var kjempegøy med radio, og om jeg går medier er vel det og journalistikk grunnen til at jeg da går videre med det. Nå skal jeg fikse meg til trening, så snakkes vi senere en gang!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg