Kommer en dag i morgen..

Nå ser jeg virkelig fram til lange dager med skole og slit. Prøver og tentamener, hard trening og den tiden da du gleder deg til å sove. Sånn har jeg ikke hatt det på over en uke, og det skal bli godt å komme tilbake til rutinene sine igjen. Det er kanskje litt rart å høre dette fra meg, jeg som hater skolen. Men etter en litt altfor lang ferie, og mye som har skjedd i det siste ser jeg fram til å starte igjen. Tiden går fortere frem mot sommerferien nå føler jeg. Først er det konsert, fridager i mai, jobbuke, og etter det er det polen tur jeg gleder meg utrolig mye til. Så kommer konfirmasjon og to uker i tyrkia. Etter det er det søren meg 2014 alt. Jeg har satt meg nye mål og nye utfordringer nå som dere skal få følge med på her på bloggen etterhvert. Og det skal faktisk bli spennende å se! Men nå tenker å avslutte innlegget for idag, det er tross alt ikke spennende å bare sitte å lese om mål og planer. Sov godt dere!

5 kommentarer

Siste innlegg