KOSMETIKK INNKJØP

Heii! Jeg kjøpte litt kosmetikk mens jeg var nede i Tenerife, så det tenkte jeg å vise dere i dette innlegget 🙂
Alt ovenfor er fra tax free, jeg er kjempefornøyd med alt dere ser her. Det var ikke en eneste ting jeg ikke likte her, og dette er ting jeg anbefaler alle sammen å kjøpe! Parfymen var kjempe god og Ole Henriksen lipgloss funker kjempebra. Om det er noen priser dere lurer på er det bare å spørre i kommentarfeltet.

Jeg endte opp med noen neglelakker også mens jeg har vært på ferie. Merkene er fra Esseence, Essie og Layla. Jeg elsker fargene på neglelakkene, men spesielt glitterlakkene fra essence var ikke i så god kvalitet som jeg trudde. Fargene er som dere ser på bildet, men man må påføre nesten fem lag med neglelakk for å dekke hele neglen. Men resultatet blir kjempebra!
Jeg kjøpte også en, hva skal jeg si? Det er ihvertfall små “perler” du påfører over en base for å få en kjempefin kaviar look. Jeg elsker denne, var så utrolig kult! Kjøpte også noen sminkekoster, maskaraer og sånn fra essence. Tenker at det ikke er noe vits i å vise det, men er det etterspurt så kan jeg nok få det til!

18 kommentarer

Siste innlegg