new in today

Hei! Nå har jeg endelig fått satt meg ned for å slappe av etter en utrolig lang dag. Vi dro til Gulskogen for å gjøre unna noen gaver i elleve tiden, så kjørte vi noen gaver til mjøndalen. Og helt til nå har jeg sittet å pakket inn julegaver, er utrolig gøy men nå begynner det å bli litt kjedelig. Jeg begynner å kjenne at julestemningen nærmer seg nå, julaften allerede på mandag! Det blir så bra. Men jeg blogger mer senere, nå må jeg virkelig slenge meg på sofaen.. Hadee


 fra bauhaus 20,-

fra bauhaus 99,- og vero moda 79,90.-

ER DU FERDIG MED JULEHANDELEN? HVA HAR DU GJORT I DAG?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg