er så rart hvor mye energi skolen tar av deg

Heii! I dag skal jeg hjem til mamma fra mormor, veldig lenge siden jeg har vært her. Vet ikke helt hvorfor, men det er vel fordi jeg har hatt mye å gjøre i det siste. Tenkte å dra til drammen i dag å kjøpe litt julegaver, men det kan jeg gjøre neste Lørdag. Er så sliten, og da må jeg slappe av litt. Er så rart hvor mye energi skolen tar av deg, blir så bra med litt juleferie. Om en time blir jeg hentet, så i mellomtiden skal jeg bare slappe av sånn som jeg skal resten av dagen. I morgen må jeg opp tidlig for så å kjøre helt til Tigershallen for å trene, over en time med bil. Uff, så hade! Vi snakkes senere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg