STANDARD SØNDAG

God dag alle sammen! Nå sitter og får unnagjort noen lekser mens jeg hører på Nicki Minaj – the sinner, om og om igjen! Holder også på med å fikse noen greier så jeg får kjøpt litt julegaver snart, er under to måneder til jul nå! Ååh jeg gleder meg sånn, julestemning er det beste som finnes! Dagen i dag går ut på å pakke litt til jeg skal til pappa i morgen, forberede meg litt på en konferansetime jeg skal holde for mamma, pappa og læreren(skjønner ikke meningen), og kanskje jeg får lurt med mamma å dra på kino i kveld. Er standard på søndager, vi drar alltid på kino! Dere hører mer fra meg senere men før det kommer det et lite innlegg om mallorcaturen også!

SÅ, HVA PLEIER DU Å GJØRE PÅ SØNDAGER? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg