høstferie, instagram

Heii! Utrolig lenge siden jeg har oppdatert på bloggen nå, men jeg har rett og slett nytet høstferien hundre prosent. Kjenner at jeg egentlig er ganske uthvilt, selv om jeg bare gleder meg til jeg skal sove. Jeg har gjort utrolig mye gøy i det siste og på toppen av det hele blir det Liseberg i morgen! Har også kjøpt en del klær som jeg gleder meg til å vise her på bloggen, men jeg tenker jeg begynner å oppdatere igjen neste uke da skolen starter. Grunnen til det er at da kommer jeg inn i hverdagsrutinene igjen, og da har jeg rett og slett tid til å blogge utrolig nok! Nå får jeg vel fortsette å se på fotball her før pappa hiver meg ut, hahah. Vi snakkes!


instagram photoes

HAR DERE HØSTFERIE? nyt hver eneste dag! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg