dreamland

Heihei! Nå har jeg fått tatt igjen et par episoder av norske talenter som jeg ikke fikk med meg når jeg var bortreist. Herreguud, han fyren som svelget en ballong friket meg helt ut. I stad bestilte jeg også noen cheerklær ettersom det er vel på tide nå, ordentlig cheerklær som er litt bedre å trene i. Her har jeg kommet på trening i håndballsko, blir bra med litt ordentlige sko da. Alt har jeg bestilt på http://cheermania.no, utrolig mye fint der og det er ikke så dyrt heller! Viser dere hva jeg bestilte når det kommer i posten. Natta folks <3

åååågud, her skal jeg bo i natt

BESTILT FRA CHEERMANIA FØR? SYNTES? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg