elsker det

Dere vet sikkert at jeg elsker søndager, men jeg får bare ikke sagt det nok. Dagen går så tregt, og som regel bruker jeg dagen på lekser og tv-serier. Det er liksom min dag, om dere skjønner. Dagen jeg går i joggebukse, tykke sokker, svæær t-skjorte og spiser godteri. Nå har jeg gått glipp av fem episoder med hotel cæsar, så jeg tenkte at jeg får kjøpte meg tv2sumo å ligge og glane litt før jeg øver på prøve. Denne uken skal jeg ha fem prøver siden jeg har gått glipp av så mye, men det er vel det jeg får igjen når jeg har vært to uker borte fra skolen. Får vel bare nøye meg med at det er høstferie neste uke allerede, og på fredag skal vi opp på suluvann med klassen. Det blir jo braa! Men nå får jeg vel begynne om jeg skal rekke alt 🙂

HVA PLEIER DU Å GJØRE PÅ SØNDAGER?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg