BACK IN NORWAY

Hei! Da er jeg hjemme igjen fra Mallorca. Utrolig deilig å komme hjem til den friske lufta vi har, men jeg kjenner at jeg savner varmen allerede. Vi var litt uheldige med været og fikk to dager overskyet, men ellers har det vært ganske fint! Jeg har fått handlet litt, overraskende lite men noe. Dagene har såklart gått til å bade og ligge på stranden, men også til å spise spise spise og spise. Er så utrolig lei av mat nå, og på toppen av det hele hva tror dere jeg har spist!? Jeg kan i hvertfall si at jeg føler meg bedre, og jeg er omtrent helt frisk igjen. Nå tenker jeg at jeg får legge meg, er tross alt sliten etter en lang dag. Vi snakkes!

Du har gjort den siste uka?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg