MALLORCA I MORGEN

Heii! Nå sitter jeg i senga og slapper av det meste jeg kan. For i natt klokken to reiser vi til gardemoen. Det skal bli så deilig å komme bort fra norge nå! Komme til varmen, aah guud! Så her sitter jeg og ser på bilder på google av Mallorca, tenk at i morgen ligger jeg på stranden og forhåpentligvis soler meg i stekende sol! Jeg har gledet meg til dette i snart et helt år, så det er jaggu meg på tide å reise snart. 

Men, det er så utrolig dumt at jeg har blitt syk. Føler meg mye bedre enn i går, men jeg er fortsatt ikke helt i topp form. Så jeg bruker dagen i dag også til å slappe av, så håper jeg på et mirakel som gjør meg frisk når jeg kommer ned dit. Nå skal jeg ned å lage meg en kopp med te igjen, så snakkes vi før jeg reiser i natt!

SKAL DU NED TIL VARMEN SNART? 

14 kommentarer

Siste innlegg