GOING TO THE KITCHEN FOR A CUP OF TEA

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg har blogget. Har vært for opptatt med skolen, også har jeg jo startet på cheerleading! Jeg har allerede blitt utslitt av skolen, og det skal bli så deilig å reise til Mallorca på lørdag. De siste dagene har gått til å slappe av og lade litt opp til vi reiser, for det har seg sånn at jeg har blitt syk. Det er helt typisk, og jeg bør egentlig venne meg til det for det skjer hver gang jeg skal noe! I går var jeg hos legen og tannlegen, måtte borre og så tøff som jeg var startet jeg borringen uten bedøvelse. Fyfaen! Det var så vondt at jeg ikke klarte mer, så da ble det bedøvelse på meg også. 

Nå sitter jeg foran TVen i stua og holder på å grine. Er så forfedelig å være syk, får vel gå å lage meg en kopp te også snakkes vi senere.

DU SKAL I DAG DA?

6 kommentarer

Siste innlegg