FIRST WEEK

Heihei! Nå har det gått en stund siden jeg har blogget. Har tilbringet uken hos pappa, har jo startet med annenhver uke nå. Og da er det litt nytt for meg, inkludert 9.klasse. Så nå er det på’n igjen med lekser, prøver, lange skoledager og nesten ikke fritid! Men godt er det å komme tilbake til rutiner igjen, tror det bare er jeg som er så glad i det. I dag er det 18dager til jeg sitter på Gardemoen og er klar til avreise. Etter lang tid med venting, vi bestilte jo reisen for et år siden, så skal jeg endelig kose meg en uke i Mallorca! Det kommer til å bli såå deilig! På skolen i dag tok vi klassebilde, tror faktisk bildet ble helt greit ihvertfall i forhold til sånn det så ut i fjor da jeg rett og slett ikke hadde peil på hvordan jeg skulle plassere beina mine. Oi, det var en lang setning! Men nå starter hotel cæsar snart, tror jeg. Hvis ikke har jeg dummet meg ut nok en gang, vi snakkes i morgen! 

SKAL DU UT Å REISE SNART? SYNTES OM Å HA BEGYNT PÅ SKOLE/JOBB IGJEN?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg