Gjesteblogging

Hei!

I dag skal jeg, Thea gjesteblogge for Anne Lene. Jeg er ikke særlig flink på slike gjesteinnlegg, derfor får jeg bare gjøre så godt ut av det, og håpe på at jeg ikke får alt for mange haters.

Kan starte med å si at Anne Lene og jeg kjenner hverandre ifra skolen, siden vi har gått i samme klasse siden tredjeklasse til syvendeklasse.
Og jeg kan helt klart si at jeg savner å gå i klassen hennes nå som vi går på ungdomskolen! Og etterhvert som vi startet på ungdomskolen mistet vi endel kontakt, men nå ser det ut som om den er på vei opp igjen, noe jeg er veldig glad for! Anne Lene er helt klart en fantastisk jente, som virkelig lyser opp dager, smiler alltid og ja, en veldig blid jente! 

dette er meg!


I dag skal jeg på kino sammens med bestevennen min, lillesøstern hennes, og lillebroren min, og vi skal se madagaskar 3D, siden søsknene våres er 3-5 år var den veldig akutuell og se, og ja jeg har faktisk hatt vedig lyst til å se den selv også, haha. Etter filmen sover jeg hos katharina, og i morgen er vi klare for å se på håndballkamp i Sandehallen, Dhk-Haslum(?)


Her er trailern til filmen.

Takk for meg, kanskje vi snakkes siden også ? =)
 

8 kommentarer

Siste innlegg