ALMOST DONE

God ettermiddag alle sammen! Nå er det ikke så lenge til jeg drar til tanta mi tror jeg, ganske rart. Ingen har sagt når vi drar dit, men det blir vel sikkert i kveld en gang da. Bagen er snart pakket ferdig, legg merke til at det har kommet foundation på den. Haha, typisk meg. Har ikke gjort noe spesielt i dag, så da tenkte jeg bare å avslutte innlegget også snakkes vi senere en gang! Vi drar jo på camping i morgen tidlig. Så om det blir i morgen eller i kveld har jeg ikke peiling på, men mest sannsynelig i morgen.

HVA SKAL DU I HELGEN?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg