KALMOVANNET

Da har jeg kommet inn etter å ha stablet ved. Og ja, jeg har faktisk stablet ved også. En måte å få tjent litt penger på nå som jeg snart reiser til Mallorca også. I stad dro vi opp på Kalmovannet for å bade, det var sinnsykt deilig vann. Har egentlig ikke mer å fortelle, ingen interessante bilder å dele så jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med innlegget nå. Skal jeg bare fortsette å skrive? Tror det er bedre å avslutte nå, før det blir et enda mer useriøst innlegg. Hils på min saftis som kommer til å bli skikkelig berømt nå!


og min fine negl..

HVA HAR DU GJORT IDAG? 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg