INNKJØP #PARIS som jeg glemte å legge med sist.

Tenkte å legge ut det lille jeg glemte å vise dere som jeg kjøpte i Paris. Hahah, var ikke så mye jeg glemte å legge med i innlegget den gangen. Men da har jeg i hvertfall lagt det ut! Etterpå skal vi leie film, og kanskje spise ute så jeg burde få fikset meg litt. Her sitter jeg i rosa shorts, blå singlett og helt uten sminke, super bra match! Fikk aldri sett Cyperbully i går, men ser den nok i kveld om jeg orker. Nå må jeg gå, også blogger jeg senere! 

HVA SYNTES DU?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg