CYPERBULLY

God kveld everyone!  Nå sitter jeg plantet foran pcen, som jeg har gjort mesteparten av dagen. Rart hvor usosial man kan bli i sommerferien, sola ga oss et lite hint i stad men nå har den forsvunnet igjen. Norske klimaet er ikke til å stole på. Tenkte at jeg skulle se på Cyperbully etterpå, har hørt at det er en utrolig bra og rørende film. Ny header lagde jeg i stad, lagde den enkel fordi jeg pleier aldri å være fornøyd med headerene mine lenger enn en uke. Og nå har jeg bare navnet mitt ståendes, så det er ikke mye å gå lei av tror jeg, men om du lager fine headere er det bare å sende en mail. Jeg har faktisk lagt merke til at håret mitt ser lysere ut på bildene jeg legger ut, og jeg liker virkelig fargen. Hahahahah, når jeg skal til frisøren tror jeg at jeg skal farge det omtrent sånn. 

HAR DU SETT CYPERBULLY FØR?

Dere kan se på filmen gratis HER! 

7 kommentarer

Siste innlegg