CURLS, null kjøtt

 instagram photo.

God kveld! ♥ Sorry for null blogging, igjen. Dette skjer virkelig ofte. Mens jeg har vært borte har dagene gått ut på å være på Norway Cup, være hjemme, og være hjemme! Ganske interessant egentlig. 99’er gutta gikk ikke videre desverre, men de har jo alltids neste år! Flinke var de. Dagen i dag har gått ut på å rydde rommet ettersom det har vært et forferdelig regnvær, hvor blir av sola? Men det er jo godt å få gjort noe inne også.

For et par dager siden bestemte jeg meg for å kutte ut å spise kjøtt og det går forsåvidt bra. Er det at jeg ikke vil spise noe jeg elsker, for jeg elsker dyr. Selv om forholdene til dyr i norge er litt bedre enn i utlandet så er det fortsatt noen få steder der dyrene ikke har det noe bra. Og spiser jeg kjøtt støtter jeg det, det er det jeg mener. Derfor har jeg bestemt meg for å bli vegeterianer. Du som leser dette tenker sikkert, herregud så teit, hvorfor gjør hun dette?, det er ikke sunt, hvorfor i en alder av 14 år?, men det er mitt liv og mitt valg. Jeg mener at spiser du kjøtt, spiser du dyr, og spiser du dyr så elsker du ikke dyr. Dere får mene hva dere vil, men det er min mening. Ellers, god kveld alle sammen! ♥ 

HVA MENER DU?

Jeg kan lage et  innlegg om dette med kjøtt en annen gang. 

4 kommentarer
    1. Jeg syns det er bra du tar et standpunkt, og jeg håper virkelig at du er seriøs i forhold til det og at det ikke bare blir en av de mange periodene hvor man får for seg forskjellige ting i tenårene. Jeg ble vegetarianer da jeg var 15, og alle trodde selvfølgelig at det bare var en periode jeg var inne i, men den gang ei. Nå er jeg 21 og har vært vegetarianer i 6 år. Jeg har aldri sett meg tilbake og er utrolig glad for det valget jeg tok da, og håper selvfølgelig at mange flere vil gjøre det samme.
      Husk at kunnskap er makt så jeg vil råde deg til å lese en del om hvordan man legger opp et vegetarisk kosthold og hvor du nå kan hente proteinene dine fra. Det er viktig å være litt obs på det i starten så man får i seg det man trenger. Det er utrolig mange gode vegetarkokebøker der ute, det er de med kun oppskrifter, men også mange med mer informasjon. Ta deg en tur på biblioteket og lån det du finner.
      Ønsker deg masse lykke til som vegetarianer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg