DAGENS INNKJØP 24.07.2012


// Tights fra H&M, pris 99,- // Shorts fra Cubus, pris satt ned fra 99,- til 49,- 


// Hvit tubetopp fra Bik Bok, pris 99,- // Neglelakk fra Bik Bok, pris 29,- for en & 39,- for to.

Da er billetter til Tusenfryd fiksa til i morgen, gleder meg sinnsykt! Dette ble det lille innkjøpet fra i dag, utenom undertøy. Men jeg syntes ikke det er noe særlig å legge ut, hahah. Ikke noe interessant liksom. Kjøpte også en liten hårbørste fordi jeg har glemt min hjemme hos mamma, så da måtte det bli en engangsbørste på meg. Kaster den på søndag jeg! Som jeg sa, er dette et superlite innkjøp. Men det var litt deilig å kjøpe noen ting som jeg trenger. Nå skal jeg sove, for så å være tidlig opplagt til i morgen! Natta <3

HVA SYNTES DERE OM INNKJØPET MITT? SKAL DERE PÅ TUSENFRYD?

// Om dere skal på Tusenfryd i juli anbefaler jeg dere å gå inn HER! hvis dere skal betale med VISA på nett. For da får dere 10% rabatt og sparer opptil 100kr per person! //

5 kommentarer

Siste innlegg