MAT, hoppeball! :D

Halluen! Tipp topp tommel opp for mat! Hahahah. Jeg har spist ett måltid i dag og holder på å dø av sult, og snart er det maaaaaat!!! Jeg merker at om sommeren spiser jeg så utrolig mye mindre enn det jeg ellers gjør, og er aldri sulten. Bare småspiser sjokolade hele tida, haha. Nå holder kaisa og amalie på å løpe som galninger i stua med en sånn ball de har kjøpt. Hahah, jeg husker jeg satt på sånn der hoppeball i barnehagen. Og der gikk hundeskåla!! Meningsløst innlegg, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive. Det er egentlig ikke vits i å vise innkjøpet mitt heller, ettersom jeg bare har handlet undertøy. Men viser det jeg viser, og det kommer senere i kveld! 

SPISER DERE OGSÅ MINDRE PÅ SOMMEREN? HAR DERE VÆRT PÅ SHOPPING I DAG?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg