SJEKKET INN, godset kamp :))


Da har jeg sjekket inn hos pappa! Hahahah, har pakket ut alle klærne og er klar for godset kamp! Planene var egentlig å ikke gjøre så mye i dag, men endte med at vi kom fram til å dra på godset kamp. Jeg som hater fotball skal faktisk se på en fotballkamp, det blir spennende. Boss ligger som slakt ved siden av meg, og der kom kaisa og amalie inn døra! Nå er det to timer til kampen begynner, så jeg får vel starte å fikse meg litt. Ser helt forferdelig ut i dag, jaggu meg på tide med litt sminke! Også skal jeg prøve å få tatt noen bilder etterpå, blogges når jeg kommer hjem!

VÆRT PÅ FOTBALLKAMP FØR?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg