DERES TUR TIL Å SPØRRE! #PARIS

Hei! Nå er det så mange venner og familie av meg som har spurt meg om hvordan det var i frankrike, noe jeg anbefaler å gjøre der nede og så mye mer! Da tenkte jeg heller at det var lettere å lage ett innlegg hvor jeg plukker ut noen spørsmål og svarer på de så godt jeg kan for å slippe så mye mas. Hahah, så da er det bare å stille spørsmål i dette innlegget også kommer innlegget når jeg har funnet ut hvilke spørsmål jeg vil svare på. Kanskje jeg klarer å få svart på alt. Så nå er det bare å spørre i vei!

ER DET NOE DU LURER PÅ OM PARISTUREN eller FRANKRIKE generelt?

5 kommentarer
    1. hvordan var folkene der?
      hvilken butikk likte du aller best?
      beste minne du vil aldri glemme?
      Møtte noen du ble bedre kjent med?
      Møtte noen kjekke gutter?
      åssen er det i Frankrike?
      var det masse ukjente butikker som du likte? hvilken?
      ønsker du å dra dit igjen?
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg