PARIS innkjøp


// Blå stripete genser fra Mango // Rød og stripete gensere og singletter fra Zara // Blå og hvit kjole fra H&M


// Sminke fra ICS Cosmetics // Sølvfarget topp fra Zara // Singlett fra Promod // Brillene husker jeg ikke hvor er kjøpt

// Blå singlett og Peace singlett fra H&M // Genser og I LOVE PARIS t-skjorte fra gatebutikk // Rød singlett og Lysebrun bluse fra NAFNAF

Nå var det på tide å legge ut innkjøpene mine fra Paris. Det ble ikke så mye, siden jeg bare hadde med meg et par tusen ned dit så dette vare vel alt tror jeg. Untatt en grå I LOVE PARIS t-skjorte som ligger i vaska. Oi, nå kom jeg på at jeg glemte en genser! Klarer virkelig ikke holde styr på alle klærne, men jeg kan lage enda ett innlegg med det jeg glemte senere. Jeg virkelig elsker alt på bilde to, untatt foundationen som ble litt for mørk for meg. Nå skal jeg fortsette å skype med den beste kusinen i verden, April<3<3

HVA SYNTES DERE OM INNKJØPET? Er det noe mer du lurer på så er det bare å spørre i kommentarfeltet, jeg svarer tilbake til alle!

7 kommentarer

Siste innlegg