NEW IN #12.07.2012 vero moda

I går kom jeg som sagt hjem fra hytta i Vrådal! Da møtte denne lille godsaken meg på døra til klesskapet, mamma hadde nemmelig vært å handlet litt og da kom hun hjem med nytt sengesett og denne til meg! I dag fikk jeg ny dør til rommet, og dere aner ikke hvor lenge jeg har lengtet etter det. En hvit dør! Hahah, nå mangler jeg bare et nytt klesskap, TV, sofa og litt sånt til rommet. Men dere får se når alt er ferdig. Gleder meg skikkelig, har en følelse på at det kommer til å bli skikkelig bra! Designet mitt har jeg byttet ut, vurderer å lage ett nytt design snart eller få noen andre til å lage men dette er bare midlertidig. Ny header kommer når jeg får tatt bilder, men jeg syntes den er grei å ha imens.

Var bare denne toppen jeg skulle vise dere, kan kjøpes på Vero Moda! 

SYNTES? VAR DESIGNET HELT GREIT?

5 kommentarer

Siste innlegg