DAGENS INNKJØP 20.06.2012

Heihei! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært i Drammen med Katarina! Tidligere i dag var vi på Drammensbadet med hele klassetrinnet, og det var igrunn ganske kjedelig siden jeg ikke badet ellernoe. Grunnen til at jeg ikke badet er rett og slett fordi jeg ikke liker drammensbadet! Også måtte jeg jo ha en ny bikinitopp, igjen. Som jeg kjøpte på magasinet i dag. Jeg møtte Ann-kristin, litt avansert å fortelle hvem hun er. hahaha. Men det er utrolig lenge siden jeg har snakket med henne, så det var jo koselig!! Og jeg hadde egentlig ingen anelse om at hun jobbet på magasinet  😀

Vi reiste på Gulskogen, og hadde det supergøy! Senere tok vi bussen inn til Drammen igjen, dro på kino og så LOL! Den var superbra og jeg anbefaler alle å se den! 

HVA SYNTES DU OM INNKJØPET? GJORT I DAG? SETT FILMEN LOL PÅ KINO?

8 kommentarer

Siste innlegg