TILBAKE ETTER EN MÅNED!

Heihei!
Etter snart en måned uten blogg kjenner jeg at det tar litt på meg og det har ikke gått en dag uten at jeg har savnet det. Jeg tok en bloggpause fordi det rett og slett ble for mye for meg. Vi har hatt tre tentamener, og pga. mindre prioritering til skoleoppgaver har det ført til dårligere karakterer. Men når jeg ikke har blogget har jeg hatt mer tid til noe annet, nemmelig å være med venner! Jeg har opplevd så sykt mye. Jeg har ihvertfall hatt det utrolig gøy, men også savnet et sted å skrive. Bilder har jeg heller ikke tatt så mye av, men jeg har et par jeg skal dele med dere nå.  Dette ble bare et lite innlegg om hvorfor jeg har hatt bloggpause også håper jeg at alle leserne mine kommer til å begynne å lese bloggen min igjen! Vi snakkes! 


Fotografering med Sofie <3


Danseoppvisning med de beste <3
 

HVA SYNTES DU OM AT JEG ER TILBAKE?

8 kommentarer

Siste innlegg