#JEG ER SÅ FLAU

Heihei! Nå sitter jeg i stua hos pappa og går igjennom noen gamle bilder på den gamle bloggen min http://Annelenii.blogg.no. Det er så mye rart jeg har lagt ut, alt fra søppel til rare grimaser. Jeg er så glad for at bloggingen min har utviklet seg, og ikke det minste at jeg har forandret meg! Men man må jo starte et sted, og ja. På den gamle bloggen, det er der jeg startet for å si det sånn. Så om du vil ha noe å le av  burde du gå inn der! Nå tenkte jeg å se film snart, også skal jeg legge meg og stå tidlig opp i morgen. Jeg har ingen anelse om hva vi skal, men vi får vel noe besøk og greier. Så vi snakkes!

 

HAR DU EN GAMMEL BLOGG SOM ER TIL Å LE AV? DELE DEN MED MEG?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg