JEFFREY CAMPBELL CLOCK

Heihei! Jeg har fått en helt sånn fetish på sko i det siste! Jeg har fått helt dilla på Jeffrey Campbell, og alt som går i tankene mine er de skoene. Jeg har nevnt de i en engelskstil, laget klokke av de og blogget om de skoene flere ganger. Jeg gleder meg bare så utrolig til å få kjøpt dem, og kom fram til at jeg heller bestiller på nettet neste måned. For der er det faktisk 250kr billigere enn det du må betale for om du skal kjøpe de utenom. Og dessuten har jeg lyst til å bli litt mer ferdig med rommet mitt, og når jeg er helt ferdig så får dere se! Jeg kommer til å bli fornøyd, definitivt. Haha 🙂 

Også har jeg fått vite at vi skal til England i sommeren og besøke familien min som er derfra. Det er to år siden sist jeg var hos dem, og endelig skal vi dit igjen! Også blir kusinen min med oss hjem og er hos oss en uke, så drar hun hjem og bye bye.. Hahah, men jeg gleder meg så utrolig mye nå..

 

HVA SYNTES DU OM KLOKKEN? HAR DU FAMILIE FRA UTLANDET?

3 kommentarer

Siste innlegg