#NEW SHOES

 

 

Her er det lille innlegget som jeg har lovet dere, med skoene som jeg kjøpte på Lørdag. Dette trengte jeg virkelig! Jeg har nesten ingen helt enkle og normale sko. Og disse kostet ikke mye heller, og jeg fikk de utrolig billig! Jeg elsker mønstrene på begge, men favoritten er den øverste. Hvordan fargene går sammen, det virker så utrolig sommerlig, og kan nesten gå til alt! Disse kommer til å bli godt brukt for å si det sånn. I morgen må jeg få kjøpt meg 17.maikjole, selv om jeg ikke har noen penger. Jeg skal kjøpe Jeffrey Campbell sko denne måneden og har ikke råd til mer. Hahah, virker sikkert som om jeg har utrolig lite penger nå. Men jeg har brukt så mye i det siste. Egentlig så tenker jeg å vente med å kjøpe Jeffrey Campbell sko og heller prioritere rommet mitt. Jeg mangler en del møbler og sånt, og jeg tror at det er smartest å gjøre det ferdig før jeg begynner på noe nytt. 

 

SYNTES OM SKOENE? HVA SYNTES DU ER LUREST Å GJØRE?

 

7 kommentarer

Siste innlegg