17. MAIKJOLE ???

Nå er det bare fem dager til 17. Mai! Og jeg har enda ikke fått kjøpt meg en ny kjole som jeg kan bruke. Så jeg sliter litt, og hvis jeg bestiller på nettet er jeg redd for at det ikke skal komme i tide. Og de har såå mange fine tilbud på http://nelly.com nå. Jeg får vel bare ta meg sammen å reise til Drammen istedenfor å bestille på nettet. Hahah. Det frister bare å putte noen produkter i handlekurven og trykke på “bekreft kjøpet” nå. Men nå er det på tide å rydde i klesskapet mitt, så lager jeg et eget innlegg med skoene som jeg kjøpte i går etterpå!

 

HAR DU FUNNET DEG EN 17MAIKJOLE? HVOR KJØPTE DU DEN?

4 kommentarer
    1. Jeg har bunad, så jeg slipper å tenke på antrekket til 17.mai. Det passer meg egentlig bra å ha en sånn stor og tett kjole, for her i Bergen kommer ikke 17. mai-været til å være noe å skryte av, for å si det sånn. ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg