NEW IN

//Jakke fra Vero Moda – 399,- // Lilla sko fra Bianco – 399,- // Sennepfarget genser fra Vero Moda – 160,- // Rosa genser fra Vero Moda – 280,-

 

Nå har jeg kommet hjem fra Guskogen med noen innkjøp! Planene var bare å kjøpte sko og jakke, men jeg kom også hjem med to gensere. Jeg er skikkelig fornøyd, og dette kommer til å bli mye brukt framover! Under bildet har jeg skrevet hva de forskjellige tingene kostet, og jeg har oppgitt riktig pris under bildet. Jeg elsker skoene og tenkte å lage et helt innlegg senere bare for dem. Syntes dere at jeg burde gjøre det oftere? I såfall hadde det vært fint om du kunne sagt ifra i kommentarfeltet. Men nå fikk jeg en veldig god ide, jeg har lenge spart på kvitteringer for å se hvor mye penger jeg bruker på klær osv. Og tenkte å regne sammen det nå, ønsk meg lykke til! Dere får vite mer om dette senere, vi snakkes.

 

HVA SYNTES DU OM INNKJØPET?

8 kommentarer

Siste innlegg