BLOGG VS BLOGG VINNER CELINE!!

Heiiheii! Da tenkte jeg at det var på tide å legge ut vinneren av blogg vs blogg. Det ble Celine Mikaela som blogger på http://ensol.blogg.no. Jeg tror at jeg fortalte dere at vinneren skulle få en liten vurdering av bloggen sin, så her kommer den!

Dette er først og fremst en av bloggene jeg er fast leser av, hun blogger kjempebra og flere ganger daglig. Hun har lite skrivefeil og blogger på en måte som er litt interessant. Celine legger ut mange bilder til innleggene og av god kvalitet, hvem vil vel ikke ha det? Designet er enkelt og greit, men helt ærlig syntes jeg at sidemenyen er litt rotete. Men ellers er faktisk alt bra! Celine er en utrolig hyggelig jente, og det virker som om hun alltid er blid! Ja, faktisk så er hun en sol! 🙂

Karakter på design: 4, pga. en litt rotete sidemeny.

Karakter på header: 6, fordi den er helt nydelig!

Karakter på selve bloggen: 6, fortsett som du gjør! Du blogger positivt, og har en superbra blogg. <3

 

 

GRATULERE CELINE? SYNTES?

4 kommentarer

Siste innlegg