SOVNET, TENTAMEN

Heii! Jeg beklager virkelig for null blogging, da jeg egentlig lovte å legge ut blogg vs blogg vinneren. Men jeg var på joggetur etter skolen i dag, og har egentlig ikke vært helt 100% på topp etter det. Jeg aner ikke helt hvorfor, men når jeg kom hjem fra joggeturen var klokken fem. Jeg så litt på tv, og sovnet utrolig nok fra 18.00 til 21.00. Jeg er supertrett nå, og skal legge meg. Så jeg har ikke følt helt for å blogge, svare på kommentarer eller rett og slett vært på dataen i dag. Unnskyld, jeg mener det! Jeg lover så mye, også kommer det alltid noe i veien. Men jeg prøver så godt jeg kan, og kan ikke noe for det. Men nå skal jeg lade opp til Engelsktentamen i morgen! 

 

 

Har dette skjedd deg før? Gjort i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg